Vijf redenen om te kiezen voor vast-mobielintegratie

Intro tekst

Met vast-mobielintegratie worden vaste en mobiele telefonie met elkaar gecombineerd. Met talloze voordelen voor de moderne medewerker als resultaat. Vijf voordelen van vast-mobielintegratie voor het bedrijfsleven:

Inhoud

1. Vast-mobielintegratie vergroot bereikbaarheid
Met vast-mobielintegratie zijn gebruikers bereikbaar via één nummer voor zowel vast en mobiel. De bereikbaarheid van de gebruiker wordt hierdoor aanzienlijk vergroot. De gebruiker kan zelf instellen op welk toestel hij bereikbaar wil zijn. Zo is het mogelijk om inkomende telefoonverkeer op de smartphone automatisch door te schakelen op de vaste bureautelefoon en vice versa. 

2. Vast-mobielintegratie verlaagt operationele kosten
Met vast-mobielintegratie verhuist de volledige centrale naar de cloud. Kosten voor het de aanschaf en onderhoud van kostbare vaste centrale komen zo te vervallen. Doordat de gesprekken via het internet verlopen wordt er vaak een besparing gerealiseerd op de telefoniekosten. Daarnaast profiteert de organisatie van één factuur en één contract voor alle aansluitingen.

3. Koppeling met CRM
Met vast-mobielintegratie is het mogelijk om het inkomende telefoonverkeer te koppelen aan CRM-systemen. Door het telefoonverkeer via het internet verloopt kunnen de gesprekken automatisch aan klantgegevens worden gekoppeld. Zo kunnen automatisch klantgegevens getoond worden wanneer deze belt.

4. Vast-mobielintegratie maakt telefonie flexibeler
De verhuizing van de telefooncentrale naar de cloud zorgt ervoor dat de oplossing kan worden aangepast aan de ontwikkelingen binnen de organisatie. Het toevoegen en verwijderen van nummers en gebruikers is erg eenvoudig. Hierdoor heeft de organisatie altijd beschikking over het juiste aantal aansluitingen.

5. Uitgebreide functionaliteiten op de smartphone
Vast-mobielintegratie brengt functionaliteiten die we kennen van de vaste telefoon naar de smartphone. Zo is het mogelijk om belgroepen in te regelen en automatisch nummers te forwarden. Ook het gebruik van keuzemenu's en het voeren van groepsgesprekken behoren tot de mogelijkheden. Al deze functionaliteiten zijn eenvoudig aan te roepen via een applicatie op de smartphone.