Zo maakt hosted telefonie jouw klantcontact nog efficiënter

Intro tekst

Dat organisaties steeds vaker kiezen voor hosted telefonie is niet zo gek. De techniek biedt veel meer voordeel ten opzichte van het gedateerde ISDN.

Inhoud

Dat biedt veel zakelijke meerwaarde. Zo kan hosted telefonie flink bijdragen aan het verbeteren van het klantcontact. Een aantal voorbeelden.

Sneller inspelen op klantverzoeken
Hosted telefonie-oplossingen zijn beschikbaar in de vorm van een app. Deze apps kunnen worden gebruikt op de smartphone, laptop, tablet en vaste pc. Daardoor wordt de bereikbaarheid van collega’s meteen veel groter. Zo kan er sneller worden ingespeeld op verzoeken vanuit klanten.

Makkelijk instelbare functionaliteit
Hosted telefonie maakt het instellen van doorschakelfunctionaliteit en keuzemenu’s veel makkelijker. Organisaties kunnen de telefooncentrale in de cloud namelijk heel makkelijk zelf opvolgen. Dat biedt veel voordeel. Klanten kunnen onder andere veel sneller te woord worden gestaan.

Up-to-date klantinfo
Hosted telefonie kan worden gekoppeld met vel andere software, zoals crm-oplossingen. Wanneer een klant belt heb je meteen zijn gegevens bij de hand. Tijdens het gesprek kun je deze direct bijwerken. Daardoor is je klantdata altijd up-to-date en compleet. Hoe completer je informatie, hoe beter de dienstverlening naar de klant. Dat is natuurlijk goed voor de klanttevredenheid.