Intro tekst

4 voordelen van het integreren van vast en mobiel. 

Inhoud

De smartphone is hét symbool van bereikbaarheid. Handig, maar op sommige punten biedt de vaste telefooncentrale nog altijd meer voordeel. Denk bijvoorbeeld aan een vast nummer, of een uitgebreidere centrale. Door vast en mobiel te integreren worden deze mogelijkheden ook beschikbaar op je smartphone. Een greep uit de voordelen. 

Eén nummer voor vast en mobiel 
Je vaste zakelijke nummer heeft een veel professionelere uitstraling dan je mobiele nummer. Zou het niet handig zijn voor je klanten en jouzelf als je altijd op dat nummer bereikbaar was? Door te kiezen voor vast-mobielintegratie maak je dit mogelijk. Hiermee ben je bereikbaar op één nummer, op zowel je vaste als mobiele telefoon. Je klanten hoeven maar één nummer te onthouden, en jij behoudt je zakelijke uitstraling. 

Doorlopend bereikbaar 
 Bereikbaar zijn op één nummer heeft nog meer voordelen; je hoeft nooit meer een oproepje te missen. In tegenstelling tot je vaste telefoon heb je je smartphone vrijwel altijd binnen handbereik. Handig, want je bent natuurlijk ook vaak even buiten kantoor. Tijdens klantbezoeken bijvoorbeeld, of in de avonduren en in het weekend. Ook dan ben je gewoon via je vaste nummer bereikbaar. Zo kun je altijd reageren op vragen van klanten en collega’s. 

Vastetelefoonfunctionaliteit op je mobiel 
achtmenu’s inschakelen, uitgebreide doorschakelmogelijkheden, het instellen van huntgroepen; handige functionaliteiten die voorheen alleen beschikbaar waren voor je vaste telefoon. Tegenwoordig zijn deze echter ook voor de smartphone beschikbaar. Dat bereik je door te kiezen voor hosted telefonie. Hiermee verhuist je telefooncentrale naar de cloud. Via een app kun je de functionaliteiten ervan ook benutten op je smartphone. Daardoor beschik je altijd over exact dezelfde functionaliteiten, waar je je ook bevindt. Handig, efficiënt en enorm goed voor het contact met je klanten en collega’s. 

Eén nummer, één contract 
Het combineren van vaste en mobiele telefonie is ook gunstig voor je administratie. Je hebt namelijk niet langer te maken met twee losse contracten. In plaats daarvan ervaar je het gemak van één contract voor beide telefonievormen. Dat betekent dat je ook maar één contract en één factuur hebt. Wel zo prettig.