Intro tekst

Terwijl de traditionele telefooncentrale de afgelopen tientallen jaren niet wezenlijk is veranderd, zijn er tal van geavanceerde digitale oplossingen gekomen die een goed alternatief bieden. Op verschillende manieren communiceren met klanten en medewerkers over de hele wereld, betere mogelijkheden voor rapportage, een oplossing die flexibel uit te breiden is, het zijn maar een paar voordelen van een gedigitaliseerde oplossing voor telefonie.
 

Inhoud

Bij de keuze voor een nieuw, digitaal telefoniesysteem is het belangrijk om uzelf in ieder geval deze vragen te stellen:

Is uw telefonieoplossing aan vervanging toe?
Traditionele pbx-systemen zijn vaak nog altijd duur in aanschafprijs en ook aan het onderhoud en het upgraden hangt een flink prijskaartje. Bent u van plan uw communicatieoplossing te combineren met andere bedrijfstoepassingen, zoals crm en erp, dan is een upgrade naar een Unified Communications-omgeving een reële optie.

Hoe snel breidt uw bedrijf zich uit?
Bij traditionele oplossingen zijn de contracten vaak allesbehalve flexibel. Een digitale oplossing is heel eenvoudig uit te breiden als uw bedrijf groeit en eventueel te beperken in het geval dat de zaken wat minder gaan.

Hoe belangrijk is de continuïteit van uw bedrijfsvoering?
Telefonie-oplossingen op basis van sip-trunking bieden veel mogelijkheden, zijn stabiel en veilig. Dit is een ideale oplossing voor bedrijven met verschillende vestigingen die de risico´s op aanvallen, het uitvallen van ict-systemen en andere onderbrekingen in de bedrijfsvoering tot een minimum willen beperken.

Hoe hoog zijn de kosten van uw huidige telefooncentrale?
Een telefoniedienst op basis van sip-trunking is vermoedelijk aanmerkelijk voordeliger dan uw huidige pbx-oplossing. U hebt niet te maken met dure contracten voor meerdere jaren, maar u kunt kiezen voor een flexibele oplossing, waarvan de capaciteit en de mogelijkheden gemakkelijk uit te breiden zijn.