Intro tekst

Veel organisaties maken nog altijd gebruik van verschillende aanbieders voor onderdelen van hun zakelijke ICT. Onnodig, verwarrend en inefficiënt.

Inhoud

Denk aan een aparte provider voor zakelijke telefonie, één voor de cloudomgeving, weer een ander voor printing. Door voor één aanbieder te kiezen profiteer je van de nodige zakelijke voordelen. Dat zit als volgt. 

Administratief overzicht 
Tegenwoordig kun je voor al je ICT-benodigdheden gewoon bij één leverancier terecht. Dat is om meerdere redenen bijzonder handig. Je profiteert bijvoorbeeld van één contract en één factuur. Daardoor breng je snel het overzicht weer terug in je administratie. Bovendien ervaar je het gemak van één aanspreekpunt. Dat is handig op het gebied van defecten, schaalbeheer en onderhoud. 

Operationele meerwaarde 
Door te werken met één leverancier heb je niet alleen één aanspreekpunt voor de levering van producten. Doordat er ook toezicht op je ICT-omgeving wordt gehouden kan de leverancier ook proactief advies geven. Denk aan mogelijkheden om je zakelijke ICT nog efficiënter in te richten, zodat deze aansluit bij ontwikkelingen in de toekomst. Daardoor hoef je dat niet zelf uit te zoeken, en profiteer je van deskundig advies op maat. Op die manier biedt het hebben van één aanspreekpunt veel zakelijke meerwaarde.